Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa pianonuottia yhtyeen "Magnum" kappaleella "Sacred hour" eikä löydy niin mistään. Liekö ko. bändillä julkaistunakaan…

Kysytty

Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa pianonuottia yhtyeen "Magnum" kappaleella "Sacred hour" eikä löydy niin mistään.

Liekö ko. bändillä julkaistunakaan mitään materiaalia?
Löytyykö nuottia mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tony Clarkinin säveltämä Sacred Hour julkaistiin alun perin Magnumin ensilevyllä Chase the Dragon (1982). Magnumilta ei ilmeisestikään ole julkaistu nuotteja, vaikka yhtyeellä on ollut pitkä ja varsin menestyksekäs ura. Edes netin sekalaisilta sanat-soinnut-tabulatuurit -sivustoilta tätä kappaletta ei löydy, vain toivomuksia, että joku sen sinne lisäisi.

Youtubesta löytyy tuntemattoman soittajan esittämänä kappaleen pianointro, kun hakee sanoilla Magnum Sacred Hour piano intro.