Olen etsinyt äidilleni Aapeli Saarisalon kirjoittamaa kirjaa Pietari Kurvinen. Olisiko jollakin kirjastolla myydä kyseistä teosta? Kirjaa ei löydy…

Kysytty

Hei,
Olen etsinyt äidilleni Aapeli Saarisalon kirjoittamaa kirjaa Pietari Kurvinen. Olisiko jollakin kirjastolla myydä kyseistä teosta? Kirjaa ei löydy antikvarioista. Teos on vanhalle äidilleni tärkeä sukulaisuussyistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Haluamaanne kirjaa Saarisalo Aapeli: Pietari Kurvinen kaukokatseinen karjalainen, Wsoy, 1978. On saatavilla antikvariaattien verkkokaupoista sekä www.antikvaari.fi että www.antikka.net. Kirjoja oli tarjolla useampi kappale.
Kirjastolla myymme ainoastaan yksittäisiä, kokoelmasta poistettuja kirjoja. Niistä emme tee luetteloa. Lainaksi kirjan saa kyllä.