Olen etsinut tuloksetta nimeä ja esittäjää kappaleelle jossa lauletaan: "Otan käteeni kirveen, ison terävän hirveen, sillä käyn sinut nujertamaan. Jos vielä…

Kysytty

Olen etsinut tuloksetta nimeä ja esittäjää kappaleelle jossa lauletaan: "Otan käteeni kirveen, ison terävän hirveen, sillä käyn sinut nujertamaan. Jos vielä tuut tänne kujertamaan". "Sinä katosit aamuun minä törmäsin haamuun, joka peilistä tuijotti vaan...", "Hei beibi anna minun hengittää, ole siinä mutta pidä ääntä pienempää. Älä tule älä mene älä myöskään jää minä en jaksa ketään enää kengittää..." Osaisiko joku auttaa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti ei löytynyt tietoja kyseisestä laulusta.

0 ääntä

Kommentit