Olen entisia oululaisia, siksi haluaisin lukea Kalevaa ja Oulunlehtea,jos se vain olisi jotenkin mahdolista. Onko olemassa Kalevan oma posti-osoite?

Kysytty

Olen entisia oululaisia, siksi haluaisin lukea Kalevaa ja Oulunlehtea,jos se vain olisi jotenkin mahdolista. Onko olemassa Kalevan oma posti-osoite?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kalevan kotisivu Internetissä on http://www.kaleva.fi Tilauslomakkeen saa esille valitsemalla tilaukset. Jos haluat lähettää sähköpostia, osoite on
tilaajapalvelu@kaleva.fi

Oulu-lehti jaetaan ilmaiseksi oululaisiin koteihin. Kirjasto kuitenkin saa lehtensä tilattuna, lehden hinta on yli 300 mk. Lehden osoite on Pl 52, 90150 Oulu

Muita suomalaisia elektronisia lehtiä löytyy mm. Oulun kaupunginkirjaston kotisivulta www.ouka.fi/kirjasto/elehdet1.htm. Tosin osaa näistä lehdistä pääsevät lukemaan vain tilaajat.