Olen ala-asteiässä eli joskus 90-luvulla lukenit lasten/nuorten kirjan, jossa jokin mummo tai noita nukkui kissansa kanssa yläkaapissa. Mummo/noita asui jonkun…

Kysytty

Hei,

Olen ala-asteiässä eli joskus 90-luvulla lukenit lasten/nuorten kirjan, jossa jokin mummo tai noita nukkui kissansa kanssa yläkaapissa. Mummo/noita asui jonkun perheen kanssa, lapset rakastivat tätä hahmoa. Kannesta muistan sen olleen tumman sininen. Mikähän kirja voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kirjaa ei ole pystytty jäljittämään kyseisin tuntomerkein. Vuonna 1997 ilmestyneessä Tytti Seessalon Noidanmetsästäjät-lastenkirjassa esiintyy sekä noitanainen Miranda että Colli-kissa, mutta muuten tuntomerkit eivät täsmää.

0 ääntä

Kommentit