Olen 70-luvulla poikakuorossa laulanut sävelen osalta mieleenpainunutta hengellistä laulua, jota ja jonka sanoja en ole onnistunut mistään (internetistäkään)…

Kysytty

Olen 70-luvulla poikakuorossa laulanut sävelen osalta mieleenpainunutta hengellistä laulua, jota ja jonka sanoja en ole onnistunut mistään (internetistäkään) löytämään. Olisiko tietoa siis laulusta ja laulun sanoista, joista osa kuuluu näin:

"On jo aamu, aamu on mun syömmessäin (syömmessäin),...
...ilolaulujani laulan, mun Jeesus kuningas, on jo aamu, aamu on mun syömmessäin!"

PS.
Minusta tuo aamu sydämessä vaan on niin hienosti sanottukin, ja sävel innostava!

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä emme onnistuneet löytämään laulua.

0 ääntä

Kommentit

Vielä yhä on tämä hengellinen kauneus etsinnässä, näin ne sanat taisivat mennä:

"
On jo aamu, aamu on mun syömmessäin, syömmessäin,
Jeesus kaikki varjot sai jo väistymään, jo väistymään,
Ilolaulujani laulan, mun Jeesus kuningas,
On jo aamu, aamu on mun syömmessäin."

Tämä laulu on olemassa.. mutta missä?