Olen 15-v tyttö ja etsin lisää luettavaa. Olen pitänyt kirjoista joissa aiheena on urheilu/muu harrastus. Itse harrastan tanssia, mutta kaikki urheilu on kivaa…

Kysytty

Hei, olen 15-v tyttö ja etsin lisää luettavaa. Olen pitänyt kirjoista joissa aiheena on urheilu/muu harrastus. Itse harrastan tanssia, mutta kaikki urheilu on kivaa! Myös jännitys ja romantiikka ovat kiinnostavia aiheita. Seuraavat lukemani sarjat ovat olleet ihan suosikkeja ja etsin jotakin samantapaista:
Henna Helmi: Miisa-sarja
Satu Heimonen: Sonja-sarja
Kirsi Pehkonen: jääkiekko-sarja (jossa päähenkilönä Hilla)
Kiitos vaivasta ja vastauksista!

Vastaus

Vastattu

Voisit kokeilla esimerkiksi näitä:

- Aho: Cheertytöt-sarja (1. osa Kaikki menee Jessiina!)

- Florence: Homma hallussa, Keiko Carter

- Han: Pojille, joita joskus rakastin

- Hietala: Miia Martikaisen kärsimysviikko

- Kuronen: 4 x 100

- Luhtanen: Totuus Tarusta -sarja (1. osa Täydellisen mokaamisen taito)

- Shepard: Valehtelevat viettelijät -sarja (1. osa Kaivattu)

- Wickström: Meidän jengin Zlatan