Olen 14-vuotias tyttö kahdeksannella luokalla, täytän maaliskuussa 15. Tahtoisin jotakin työtä, mieluiten jotakin sellaista jota voi tehdä vaikka…

Kysytty

Hei. Olen 14-vuotias tyttö kahdeksannella luokalla, täytän maaliskuussa 15. Tahtoisin jotakin työtä, mieluiten jotakin sellaista jota voi tehdä vaikka viikonloppuisin. Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon kaupungin nettisivuilta (palvelut nuorille) löytyi linkki nuorten Pulmakulmaan. Siellä on omana osionaan työ. Toivottavasti saat tätä kautta vinkkejä työnhakuun.

http://www.nuoret.info/Keskustelut/Aiheet.aspx?ID=59