Olen 13-vuotias poika ja haluaisin romaanisuosituksia. Minua kiinnostaa fantasia ja manga. Olen lukenut jo tosi paljon, kuten Potterit, Soturikissat, Sormusten…

Kysytty

Olen 13-vuotias poika ja haluaisin romaanisuosituksia. Minua kiinnostaa fantasia ja manga. Olen lukenut jo tosi paljon, kuten Potterit, Soturikissat, Sormusten Herrat ja Nevermoorit. Olen hyvin valikoiva kirjojen suhteen. Haluisin, että aiheissa ei olisi hirveästi ihmissuhteita.

Vastaus

Vastattu

Sivupiiristä/Kirjasammosta löytyy kirjalista "Mitä lukea Potterin ja Percy Jacksonin jälkeen?". Klikkaamalla listalla olevia kansikuvia, saat lisätietoa niistä. Toivottavasti siltä löytyy mieleistä luettavaa:
https://www.kirjasampo.fi/fi/sivupiiri-mita-lukea-potterin-ja-percy-jac…

2 ääntä

Kommentit

Suosittelen ehdottomasti näiden jatkoksi myös Darren Shanin tarina -kirjasarjaa, josta on muuten tehty hyvä mangaversiokin! Erittäin mukaansatempaava fantasiakirjasarja.