Olemme tulossa heinäkuussa veneilemään Vesijärvelle ja Päijänteelle. Onko kirjastosta mahdollista lainata näille karttaa eli merikorttia, emme haluaisi yhtä…

Kysytty

Olemme tulossa heinäkuussa veneilemään Vesijärvelle ja Päijänteelle. Onko kirjastosta mahdollista lainata näille karttaa eli merikorttia, emme haluaisi yhtä retkeä varten ostaa, kun ei ole tietoa tarvitaanko enää sen jälkeen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahdesta ja Päijät-Hämeen seudun kirjastoista löytyy Vesijärven ja Päijänteen sisävesikarttoja. Esimerkiksi Merikarttasarja, J -osa (2004 ja 2014) sisältää Vesijärven ja Päijänteen kartat. Vuoden 2004 kartasta on lainattavana myös CD-ROM -versio.