Olemme lähdössä Kapkaupunkiin. Löytyykö kirjastosta Kapkaupungista suomen tai englanninkielellä matkaoppaita, esim. Lonely Planet tai Berliz yms.?

Kysytty

Olemme lähdössä Kapkaupunkiin. Löytyykö kirjastosta Kapkaupungista suomen tai englanninkielellä matkaoppaita, esim. Lonely Planet tai Berliz yms.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta löytyy useita Kapkaupunkia käsitteleviä matkaoppaita. Kirjojen tiedot ja sijainnit löytyvät Helmet-aineistohausta osoitteesta http://www.helmet.fi Klikkaa kohtaa Sanahaku ja kirjoita hakukenttään Kapkaupunki.