Olemme järjestämässä asiakkaan kanssa työpajaa, ja meitä kiinnostaisi tietää jos Rikhardinkadun kirjastossa on tiloja mitä voisi vuokrata iltapäiväksi n. 10…

Kysytty

Hei! Olemme järjestämässä asiakkaan kanssa työpajaa, ja meitä kiinnostaisi tietää jos Rikhardinkadun kirjastossa on tiloja mitä voisi vuokrata iltapäiväksi n. 10 hengen työpajan järjestämiseen? Jos tämä on mahdollista, millaisia tiloja olisi tarjolla, paljon se kustantaisi ja mihin tahoon voisin olla suoraan yhteydessä?
Kiitos etukäteen!
T: Anni

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rikhardinkadun kirjastossa on vuokrattavana kokoushuone, joka sopii hyvin myös pienryhmille. Hinta on 20 euroa tunti. Huone on suosittu, mutta toivottavasti aika järjestyy. Olkaa suoraan yhteydessä vahtimestariin, joka vastaa tilavarauksista. Häneltä saatte myös lisätietoa, puh. 09 3108 5709.