Oi muistatko vielä sen ikkunan ja valkean ikkunalaudan,sen kerran mä kätkin unhoosen,kuni umpehen luodun haudan..en sinne mä silmiäni luoda saa..vaan aina tuo…

Kysytty

Oi muistatko vielä sen ikkunan ja valkean ikkunalaudan, sen kerran mä kätkin unhoosen, kuni umpehen luodun haudan.. en sinne mä silmiäni luoda saa.. vaan aina tuo aatos pettyy. ja silloin silmäni vettyy.. mikä vanha laulu tämä on?
muistan mummuni laulaneen sekä myöhemmin äitini..

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet laulua. Tunnistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.