Otsikko
Ohjeet , millainen on ja miten tehdään portfolio

Kysytty

Ohjeet , millainen on ja miten tehdään portfolio

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä portfolio-kirjallisuutta, josta uskoisin olevan Sinulle hyötyä opinnäytteen tekemisessä:
Häkönen, Pekka: Portfolio-käsikirja : ammattikorkeakouluopiskelijoiden ammatillinen kasvu. Suomen ammattikorkeakouluopiskelijayhdistysten liitto 1999.
Niikko, Anneli: Portfolio oppimisen avartajana. Tammi 2000
Portfolioita verkossa, Toimi. Pirjo Linnankylä et al. Koulutuksen tutkimuslaitos 1999

Myös näitä kannattaa tutkia:
Taube, Karin: Portfolio : oppimisen suunnittelu ja arviointi. Tietosanoma 1998
Portfolio: miten aloitin. FinRa 1996
Portfolion monet mahdollisuudet.Kasvatustieteiden tutkimuslaitos 1996