Nyt olisi vaikea lastenohjelmakysymys, joka on vaivannut mieltäni vuosia. Muistikuvat ovat hyvin epätarkkoja, mutta muistelisin, että sarja olisi tullut 90…

Kysytty

Hei!
Nyt olisi vaikea lastenohjelmakysymys, joka on vaivannut mieltäni vuosia. Muistikuvat ovat hyvin epätarkkoja, mutta muistelisin, että sarja olisi tullut 90-luvun lopussa ja sen tyyli oli vähän sellainen jopa vesivärimäinen/piirrosmainen. Siinä oli kaksi lasta, jotka leikkivät takapihallaan ja kuvittelivat aina kaikkea jännää, kuten dinosauruksia, avaruusraketteja yms. Muistaakseni jaksoissa ei puhuttu mitään ja ne olivat melko lyhyitä.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut sarjaa tai sen nimeä. Toivottavasti joku kysymyksen lukijoista muistaa sen. Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hei, voisikohan kyseessä olla mahdollisesti Albert Barillén Olipa kerran-animaatiosarja ja esimerkiksi sen osa nimeltä Olipa kerran avaruus (Once Upon a Time... Space)?