Nyt kiinnostaa tietää kuinka monta Soturikissat-sarjan kirjaa on ilmestynyt suomeksi? Saanko kirjojen nimet ilmestymisjärjestyksessä?

Kysytty

Nyt kiinnostaa tietää kuinka monta Soturikissat-sarjan kirjaa on ilmestynyt suomeksi? Saanko kirjojen nimet ilmestymisjärjestyksessä?

Vastaus

Vastattu

Wikipediasta löytyy kirjasarjasta hyvä artikkeli, jossa on myös kirjojen ilmestymisjärjestys:  https://fi.wikipedia.org/wiki/Soturikissat

28 ääntä

Kommentit

Mitä erikoisseikkailuja on tulossa viime aikoina 2022 vuodesta lähtien