Nuortenkirjasarja, jossa seikkailee Halef. Tapahtumat sijoittuvat arabialaiseen ympäristöön ja aavikolle. Jollakulla oli musta hevonen. Mikähän voisi olla…

Kysytty

Nuortenkirjasarja, jossa seikkailee Halef. Tapahtumat sijoittuvat arabialaiseen ympäristöön ja aavikolle. Jollakulla oli musta hevonen. Mikähän voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Arabialainen opas Halef seikkailee Karl Mayn kirjoittamassa Kara ben Nemsi -kirjasarjassa.

Sarjan osat ovat: Aavikon halki, Linnoituksen vanki, Viimeinen karavaani, Afarahin jalokivet, Balkanin rotkoissa, Skipetaarien maassa ja Keltainen rosvopäällikkö.