Nostrodamuksen ennustukset, kuka ne on kääntänyt suomeksi, onko ne julkaistu kirjana?

Kysytty

Nostrodamuksen ennustukset, kuka ne on kääntänyt suomeksi,
onko ne julkaistu kirjana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nostradamuksen runomuotoiset ennustukset löytyvät esimerkiksi työryhmän suomentamasta teoksesta Nostradamus - profetioita vuosille 1555-3797 (1997). Teoksen saatavuus sekä muita Nostradamuksen ennustuksia ja niiden tulkintaa sisältäviä kirjoja löytyy esimerkiksi Plussan nimekehaulla. Hakusana kannattaa katkaista (nostradamu#).