Nokkapokka-televisiosarjassa Kent Powers -niminen hahmo sanoo Tupua, Hupua ja Lupua Tuluksi, Huluksi ja Puluksi. Miten tuo kuuluu englanniksi?

Kysytty

Nokkapokka-televisiosarjassa Kent Powers -niminen hahmo sanoo Tupua, Hupua ja Lupua Tuluksi, Huluksi ja Puluksi. Miten tuo kuuluu englanniksi?

Vastaus

Vastattu

The Feathery Society - Disney Comics English Fan Forum -keskustelupalstan mukaan Kent Powersin käyttämät nimet ovat Screwy, Gooey ja Kablooie.

https://featherysociety.proboards.com/thread/1003/nephews-donald-duck?page=2