Nissan Patrol 3.0 GR 2001 korjauskäsikirjaa löytyykö, mieluummin suomen kielinen.

Kysytty

Nissan Patrol 3.0 GR 2001 korjauskäsikirjaa löytyykö, mieluummin suomen kielinen.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseisestä mallista ei näyttäisi olevan kirjastoissa korjausopasta. Taitaa olla sen verran harvinainen, ettei korjausoppaita kyseiselle mallille ole hankittu kirjastoihin. Ainoa läheltä liippaavakin on englanninkielinen Nissan Patrol & Ford Maverick : 1988 thru 1997 : all Nissan Patrol and Ford Maverick models : automotive repair manual. Tosin tuosta mallista taitaa olla isompi hyppäys kysymääsi malliin. Tätä ei löydy Vaara-kirjastoista, mutta voit pyytää sen kaukolainaksi omaan kirjastoosi.