Neuvoisitko mistä alkaisin metsästää Juhani Pohjanmiehen kirjaa: Koraalikoulu yksinopiskelua ja lyhyttä koulukurssia varten, Gummerus 1926. Katsoin teidän…

Kysytty

Neuvoisitko mistä alkaisin metsästää Juhani Pohjanmiehen kirjaa: Koraalikoulu yksinopiskelua ja lyhyttä koulukurssia varten, Gummerus 1926.

Katsoin teidän sivuilta mutta sieltä ei löytynyt.

Olen kiinnostunut lukemaan ja mahdollisesti ostamaankin kirjan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juhani Pohjanmiehen Koraali-koulu : yksinopiskelua ja lyhyttä koulukurssia varten (1926) löytyy lukusalikappaleena Kansalliskirjastosta, jossa sitä siis voi käydä lukemassa paikan päällä. Myös Kajaanin yliopistokeskuksen kirjastossa on kappale vain lukusalikäyttöön. Sen sijaan näyttää siltä, että Joensuun kaupunginkirjaston pääkirjaston aikuistenosaston varastossa teoksesta olisi myös lainattava kappale. Voitte tehdä siitä kaukolainapyynnön omassa kirjastossanne tai suoraan verkon kautta tällä lomakkeella: http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/kaukopalvelupyynto.asp

Ostettavan kappaleen löytäminen voi olla hankalampaa. Teosta kannattaa tietysti kysellä antikvariaateista. Tarkastin tilanteen nettiantikvariaatista ( http://www.antikka.net/ ), mutta siellä teosta ei ainakaan tällä hetkellä ollut tarjolla.

0 ääntä

Kommentit

Nyt näyttäisi olevan tuolla antikka.net-osoitteessa tarjolla. Lisäksi itsellänikin olisi kyseinen opus.

Meiltä löytyisi kyseinen opus