Netti@deitti kirjailija jane green. Ei löydy helmetistä. Tiedän että porin kirjaatossa on. Miksi näin? Onko mitään tsänssiä saada kirjaa stadiin?

Kysytty

Netti@deitti kirjailija jane green. Ei löydy helmetistä. Tiedän että porin kirjastossa on. Miksi näin? Onko mitään tsänssiä saada kirjaa stadiin?

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä kirjaa ei ole enää saatavana, joten emme voi sitä hankkia Helmet-kirjastoon. Jos joku haluaa lahjoittaa oman hyväkuntoisen kappaleensa, kysy lähikirjastostasi miten toimia!

Voit saada kirjan maksullisena kaukolainana toisesta kirjastosta.
https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu