Näytteleekö Pirunpelto-sarjassa minkäänlaisessa roolissa Juhani Kauranen -niminen henkilö? Olen kuullut väitteen, että näyttelee ja on sama Juhani Kauranen,…

Kysytty

Näytteleekö Pirunpelto-sarjassa minkäänlaisessa roolissa Juhani Kauranen -niminen henkilö? Olen kuullut väitteen, että näyttelee ja on sama Juhani Kauranen, joka esitti 2000-luvun alkupuolella Sauli Kivirantaa Salatuissa elämissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

IMDb-tietokannan (elokuvatietokanta, jossa on tietoa mm. elokuvista ja televisiosarjoista) mukaan Juhani Kauranen ei ole näytellyt sarjassa. .Alla linkki IMDb:n tietoihin sarjan näyttelijöistä:

https://www.imdb.com/title/tt1354462/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast