Naxos Music Library näyttää muuttaneen kirjautumissivuaan. Tähän astihan palveluun on päässyt kirjastokortin numerolla mutta nyt pitäisi ilmeisesti olla myös…

Kysytty

Naxos Music Library näyttää muuttaneen kirjautumissivuaan. Tähän astihan palveluun on päässyt kirjastokortin numerolla mutta nyt pitäisi ilmeisesti olla myös käyttäjätunnus?

Vastaus

Vastattu

Naxos spoken word library tosiaan kysyy tunnistuskoodia. Voi olla, että sama oli hetki sitten tilanne vielä muissakin Naxos palveluissa. Nyt näyttävät älleen pyytävän kirjastokortin numeroa.

Kirjastokortin numerolla pääsee edelleen normaalisti sisään.