Otsikko
Näistä levyistä en luovu, Kari Lamminpää puukirkon juurella Lienee vuosi 2009

Kysytty

Näistä levyistä en luovu, Kari Lamminpää puukirkon juurella
Lienee vuosi 2009

Vastaus

Vastattu

"Näistä levyistä en luovu"-ohjelma vieraanaan Kari Lamminpää on esitetty kahdesti Yle Radio 1:ssä, 18.4.2009 sekä seuraavana päivänä 19.4.2009.

Radio-ohjelmia voi kuunnella Kansallisen audiovisuaalisen instituutin Radio- ja tv-arkiston asiakaspisteillä, koronarajoitukset huomioiden.

Ohjelmatoiveita voi esittää myös YLEn asiakaspalveluun.