Näin tässä puolenvuoden sisällä televisiossa välähdyksen jossa Päivi Lipponen esitteli mielikirjojaan. Listalla oli tietokirja naisen elämästä; työn ja perheen…

Kysytty

Näin tässä puolenvuoden sisällä televisiossa välähdyksen jossa Päivi Lipponen esitteli mielikirjojaan. Listalla oli tietokirja naisen elämästä; työn ja perheen yhteensovittamisesta, kannessa muistaakseni harmahtava liikkeessä olevan naisen jakkupuvun figuuri. Kirjan nimessä ehkä sana "kellonympäri". Mikähän kirja tämä tarkalleen ottaen mahtoi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on Allison Pearsonin romaani Kate Reddy - täydellä teholla yötä päivää, alanimekkeenä vielä 'Uraäidin päiväkirja'. Kirjan kannessa on harmaaseen jakkupukuun pukeutuneen kiireisen naisen hahmo kellotaulun keskellä.