Näin tässä parin kuukauden sisällä lehdessä mainoksen vaaleanpunaisesta rottinkisesta kissankantokopasta, en tajunnut ottaa talteen silloin ja nyt olen…

Kysytty

Hei, näin tässä parin kuukauden sisällä lehdessä mainoksen vaaleanpunaisesta rottinkisesta kissankantokopasta, en tajunnut ottaa talteen silloin ja nyt olen kalunnut netin läpi etsien ystävälleni sellaista. Miten löytäisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä mekään emme onnistuneet tällaista löytämään. Lähimmäksi osui ehkä alla olevasta linkistä löytyvä kissan vaaleanpunainen kantokassi. Se ei kylläkään ole rottinkinen.

http://www.lemmikkishop.net/kissan-tarvikkeet-kissan-kuljetuslaatikot-k…

0 ääntä

Kommentit