Näin näillä sivuilla kerran pyynnön ennakkotilata kirjastoon somalinaisten runoja sisältävä kirja, jotta se saataisiin julkaistuksi. Kuka oli julkaisija ja…

Kysytty

Hei! Näin näillä sivuilla kerran pyynnön ennakkotilata kirjastoon somalinaisten runoja sisältävä kirja, jotta se saataisiin julkaistuksi. Kuka oli julkaisija ja julkaistiinko kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Somalinaisten runoutta sisältävän kirjan (Yhdeksän syyssadetta) takana on teatteri Raivoisat Ruusut ja sen Kassandra 2000 -projekti. Kirjan kustantaa Yliopistopaino. Yliopistopainosta kerrottiin, että kirja on jo painatusvaiheessa ja ilmestyy heinäkuun aikana.