Näin kirjakaupassa vähän aikaa sitten kirjan, jossa oli satuja Etelä-Pohjanmaan murteella, kirjan nimi saattoi olla myös sama tai ainakin se mainittiin…

Kysytty

Näin kirjakaupassa vähän aikaa sitten kirjan, jossa oli satuja Etelä-Pohjanmaan murteella, kirjan nimi saattoi olla myös sama tai ainakin se mainittiin kannessa. Nyt en löydä kirjaa enää mistään, se oli kaupasta loppu. Netistä en myöskään löydä yhtäkään mainintaa kirjasta. En muista, kuka sen oli kirjoittanut tai kustantanut. Voitteko auttaa minua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi satukirja on todennäköisesti
Etelä-Pohjanmaan lasten satukirja : parahia tarinoota kersoolle ja aikuusille / toimittanut Harri Harju, kuvitus Minna Kosunen. Kirjapaja 2002
Teosta löytyy Espoon kirjastoista ja myös muista pääkaupunkiseudun kirjastoista. Tarkista ajatasaiset saatavuustiedot aineistorekisteristä http://www.helmet.fi