Näin erityisaikana, kun omatoimikirjastot ovat kiinni silloin kun ehtisin palautuksia tehdä. Kysymys: onko Turun Vasaramäen omatoimikirjastossa…

Kysytty

Hei,
Näin erityisaikana, kun omatoimikirjastot ovat kiinni silloin kun ehtisin palautuksia tehdä.
Kysymys: onko Turun Vasaramäen omatoimikirjastossa palautusluukkua käytössä, niin kuin esim. pääkirjastossa.

Vastaus

Vastattu

Vasaramäen kirjastossa ei ole palautusluukkua, vaan vain pieni postiluukku josta ohuet kirjat mahtuvat sisään. Lähellä olevassa kauppakeskus Skanssissa on kirjaston piste Monitori, jossa on hiukan paremmat aukioloajat.

https://www.turku.fi/toimipaikat/asiointipiste-monitori-kauppakeskus-skanssi