Näenkö Helmet-palvelusta lainaushistoriani? Huomasin, että siellä oli Lainaushistoria-painike, mutta en ole sitä aiemmin aktivoinut.

Kysytty

Näenkö Helmet-palvelusta lainaushistoriani? Huomasin, että siellä oli Lainaushistoria-painike, mutta en ole sitä aiemmin aktivoinut. Haluaisin listan 2017-2018 lainaamistani kirjoista, joita olen hyödyntänyt opetuskäytössä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainaushistoriaasi kertyvät vain ne lainat, jotka olet tehnyt aloitettuasi lainaushistoriasi tallentamisen. Järjestelmä ei tallenna lainaushistoriaasi automaattisesti, vaan voit itse aloittaa ja lopettaa lainaushistorian tallentamisen milloin tahansa. Aloita ja lopeta lainaushistorian tallentaminen Omien tietojesi linkistä Lainaushistoria. Voit myös poistaa valitsemiasi lainoja lainaushistoriastasi tai tyhjentää lainaushistoriasi kerralla.

Muut lainaajat ja kirjaston henkilökunta eivät voi tarkastella lainaushistoriaasi eivätkä muuttaa sitä.

http://luettelo.helmet.fi/screens/e_help_fin.html#lainaushistoria