Mystery club harhakuvia kirjan juonta vähä en saa kirjasta sitä oikeen irti kunnolla..jos olet lukenu kirjan niin kerroks juonta vähin

Kysytty

mystery club harhakuvia kirjan juonta vähä en saa kirjasta sitä oikeen irti kunnolla..jos olet lukenu kirjan niin kerroks juonta vähin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan takakannessa kerrotaan mm. näin: ”Holly on kirjoittanut kirjeen suosikkikirjailijalleen P. J. Bensonille, joka ystävällisesti suostuu tapaamiseen. Kirjailija näyttäytyy kuitenkin aivan erilaisena kuin kirjojensa kansissa ja käyttäytyy erittäin oudosti. Onkohan hän edes väittämänsä henkilö? Kuka kumma on pikkuasioista raivoava näyttelijä Peter Crawford? Ja miksi hurmaavan komea radiotoimittaja Ainsley James liikuskelee kylällä toistamiseen?”

Tarkemman juonen selvittämiseksi kannattaa lukea kirja vaikka luku kerrallaan ja merkitä muistiin sen luvun tapahtumat.

0 ääntä

Kommentit

Minusta kirjan juoni oli todella hyvä ja minusta se on yksi Parhaista mystery club sarjan kirjoista