Muutamia vuosia sitten on ilmestynyt antologia jossa suom.ruots. kirjailijat kertovat kotieläimistään. Mikä kirja on kyseessä?

Kysytty

Muutamia vuosia sitten on ilmestynyt antologia jossa suom.ruots. kirjailijat kertovat kotieläimistään. Mikä kirja on kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kirja on nimeltään "Åsnan och Hunden som blev häst (eller tvärtom): 24 berättelser om husdjur" toim. Tua Forsström & Merete Jensen, Söderström 2001. Löytyy useista pääkaupunkiseudun kirjastoista.