Otsikko
Musan/musiikin kuunteleminen kirjastoissa? Voitteko hieman päivittää tietämykseni? Kiitän.

Kysytty

Musan/musiikin kuunteleminen kirjastoissa? Voitteko hieman päivittää tietämykseni? Kiitän.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahdollisuus kuunnella musiikkitallenteita on seuraavissa Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteissä:

Etelä-Haagan kirjasto
Arabianrannan kirjasto
Itäkeskuksen kirjasto
Kallion kirjasto
Kannelmäen kirjasto
Kirjasto 10
Pohjois-Haagan kirjasto
Puistolan kirjasto

Myös joissakin Espoon ja Vantaan kirjastoissa voi kuunnella musiikkia. Listan kaikista HelMet-kirjastoista, joissa on musiikin kuuntelumahdollisuus löydät HelMet-palvelusivustolta kohdasta "Kirjastot ja palvelut" > "Näytä kirjastot, joissa on...". Klikkaa auki pudotusvalikosta kohta "Musiikin kuuntelumahdollisuus".

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut