Otsikko
Mummollani on taulu jonka in signeerannus H. Jomppa tai vastaava, ihan ei saa selvää. Netissä löytyy keskustelu jossa samaa pohditaan. Ilmeisesti…

Kysytty

Mummollani on taulu jonka in signeerannus H. Jomppa tai vastaava, ihan ei saa selvää. Netissä löytyy keskustelu jossa samaa pohditaan.
Ilmeisesti luontoaiheisia kuvia tehnyt 70 luvun lopulla ja 80 luvun alussa.

https://www.huuto.net/kohteet/maisemataulu-h-jomppa--80/569599824 tässä kuva digneerauksesta. Tämä ei ole mummoni taulusta mutta signeeraus on sama

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt taiteilijaa Kuvataiteilijamatrikkelista.

Suurimmat huutokauppakamarit auttavat töiden arvioinnissa:

Bukowskis

Hagelstam & Co

Helander