Muistatko missä laulussa oli sanat; Elo on vakkadii vakkadaa Huoleton vakkadii vakkadaa

Kysytty

Muistatko missä laulussa oli sanat;
Elo on vakkadii vakkadaa
Huoleton vakkadii vakkadaa

Vastaus

Vastattu

Aaron (oikealta nimeltään Aaro Laukkonen) on levyttänyt vuonna 1972 kappaleen "Wakadi wakadu", johon kuvaus sopii. Sen on säveltänyt André Popp ja suomenkieliset sanat on tehnyt Chrisse Johansson. Laulusta on erikielisiä versioita ja sen nimestä on erilaisia versioita, esim. "Wakadi wakadou", "Uakadi uakadu" ja "Uakadi-uakadu".

Aaron: Wakadi wakadu YouTubessa:

https://www.youtube.com/watch?v=fn1ZOvTi5to