Muistan pienenä nähneeni elokuvan nimeltä "Tuomas Murasen rikos". En ihan kokonaan tainnut sitä nähdä, mutta pari kohtausta on jäänyt mieleen. Mikä oli Murasen…

Kysytty

Muistan pienenä nähneeni elokuvan nimeltä "Tuomas Murasen rikos". En ihan kokonaan tainnut sitä nähdä, mutta pari kohtausta on jäänyt mieleen. Mikä oli Murasen lopullinen kohtalo elokuvassa? Entä miten elokuvan voisi päästä näkemään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuomas Murasen rikos - elokuvaa on VHS-kasettina joissakin kirjastoissa, esim. Oulun kaupunginkirjastossa. DVD:nä sitä ei ole ilmeisesti julkaistu. Oulun kaupunginkirjastossa on varattavissa VHS-laite, jolla elokuvan voi katsoa kirjaston Musiikkiosastolla (p. 08 558 47352 ).

0 ääntä

Kommentit

Lopussa Muranen tunnusti murhan, jota ei tehnyt.