Otsikko
Muistan nähneeni kauan (80 luvulla?) sitten televeisiossa dokumentin Georgian (USA) kivistä. Olisikohan se vielä saatavilla?

Kysytty

Muistan nähneeni kauan (80 luvulla?) sitten televeisiossa dokumentin Georgian (USA) kivistä. Olisikohan se vielä saatavilla?

Vastaus

Vastattu

En ikävä kyllä löytänyt kyseistä dokumenttia kirjaston kokoelmista. Aiheesta on tehty dokumentteja 1980-luvun jälkeenkin, mutta näitäkään dokumentteja ei ole saatavilla suomenkielisillä teksteillä. YouTubesta löytyy jonkin verran aihetta käsitteleviä minidokumentteja:
https://www.youtube.com/results?search_query=georgia+guidestones