Muistan lukeneeni kymmenen vuotta sitten ohuen kirjan, jossa oli perheineen telttaretkellä maalla ja silloin taisi myös olla juhannus. Kirja ei kai…

Kysytty

Muistan lukeneeni kymmenen vuotta sitten ohuen kirjan, jossa oli
perheineen telttaretkellä maalla ja silloin taisi myös olla juhannus.
Kirja ei kai kuitenkaan ollut pelkästään vaan lastenkirja, ehkä enemmän
nuorille suunnattu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja voisi olla joko Vihreä Varis- tai Kontakti-sarjasta. Ainut konkreettinen
nimiehdotus on Kaisa Ikolan Kontakti-sarjaan kuuluva "Lauran kevätlukukausi".