Muistan lapsuudestani rukoukouksen joka silloin kuullosti hauskalata lorulta, äitini lukiessa sitä. Ainoat sanat jotka ovat mieleeni jääneet ova;" tuk tuimaa…

Kysytty

Muistan lapsuudestani rukoukouksen joka silloin kuullosti hauskalata lorulta, äitini lukiessa sitä.
Ainoat sanat jotka ovat mieleeni jääneet ova;" tuk tuimaa väk voimaa retta buo amen" Muistaakseni saksasta suomenettu ja ainakin hämeessä tunnettu.

Löytyisikö tästä mahdollisesti sanoja jostain?

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet sitä.

Toivottavasti joku lukijoistamme muistaa sen. Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.