Muistan lapsuudessa katsoneeni keskusteluohjelmaa TV-sarjaa Jatkoaika 1967-1969 jossa juonsivat Aarre Elo, Hannu Taanila ja Lenita Airisto. Olen hakenut…

Kysytty

Hei! Muistan lapsuudessa katsoneeni keskusteluohjelmaa TV-sarjaa Jatkoaika 1967-1969 jossa juonsivat Aarre Elo, Hannu Taanila ja Lenita Airisto. Olen hakenut Elävästa arkistosta ja YouTubesta, mutta mistään en ole löytänyt ohjelman tunnussävelmää. Muistan että se olisi ollut Herp Alpertin&Tijuana Brassin "Tijuana Taxi" olenko oikeassa??

Vastaus

Vastattu

Hei,

Olisi voinut olla. Svengaa tuokin kappale niin hyvin. Jukka Annalan kirjassa Toopelivisio (Teos, 2006) ilmoitetaan kuitenkin kappaleen nimeksi Horst Jankowskin "So what's new?" ja Youtubesta löytyvät tunnarinpätkän perustella se on todellakin tuo.