Muistan joskus kuulleeni radiossa Miestenillan. Sen juonsi Neil Hardwick, ja vieraina olivat ainakin Tero Vaara ja Matti Mäkelä. Mikä kanava ja milloin?

Kysytty

Muistan joskus kuulleeni radiossa Miestenillan. Sen juonsi Neil Hardwick, ja vieraina olivat ainakin Tero Vaara ja Matti Mäkelä. Mikä kanava ja milloin?

Vastaus

Vastattu

Yle Radio Suomelta on tullut ohjelma Miesten ilta ainakin vuosina 2008, 2013 ja 2014, mutta tietoja kaikista ohjelman jaksojen sisällöistä ei ole tallennettu Radio- ja televisioarkiston RITVA-tietokantaan. En siis onnistunut löytämään tarkkaa ajankohtaa mainitsemallesi illalle, jossa olisi Hardwick, Vaara ja Mäkelä. Voit kysyä tarkempia tietoja ohjelmasta Ylen asiakaspalvelusta.

Lähteet ja lisätietoa

RITVA-tietokanta, Miesten ilta: Haku : RITVA-tietokanta (kavi.fi)

Ylen asiakaspalvelu: Ylen yhteystiedot – Yleisradio – yle.fi