Montako vuotta marion rung levytti saksassa

Kysytty

moi montako vuotta marion rung levytti saksassa

Vastaus

Vastattu

Aamulehden (23.9.2016) artikkelissa on listattu ansiokkaasti Marionin esiintymisiä ja levytyksiä sekä Saksassa että muissa maissa. Samoin tietoa levytyksistä löytyy Marionin omilta kotisivuilta.

Ensimmäinen ja menestynein Marionin Saksassa levyttämä single oli El Bimbo / Rikke-ding, rikke-dong vuonna 1974 ja viimeinen vuonna 1979 Napoleon / Tu was dir spass macht.

Aamulehden artikkelissa Marion itse kommentoi levytysten loppumista Saksassa näin: "Pikkuhiljaa Saksa-kuvio kuitenkin kuivui kasaan niin kuin näissä tapauksissa yleensä käy. Ei kukaan koskaan sano, että nyt lopetetaan. Asiat vain hiipuvat."

Lähteet:

Lähde, Antti: Ota opiksi, Saara Aalto – Marion hurmasi Saksan tv:ssä jo 70-luvulla: ”Olin kuin Liisa Ihmemaassa!” Aamulehti 23.9.2016. https://www.aamulehti.fi/ihmiset/ota-opiksi-saara-aalto-marion-hurmasi-… (katsottu 2.10.2020)

Marion Rungin kotisivut. https://www.marionrung.com/ (katsottu 2.10.2020)