Montako NUMEROA Itä-Helsingin Alueuutisia ilmestyi vuonna 1980, ja Itä-Helsingin Uutisia vuonna 2000?

Kysytty

Montako NUMEROA Itä-Helsingin Alueuutisia ilmestyi vuonna 1980, ja Itä-Helsingin Uutisia vuonna 2000?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molemmat lehdet ilmestyivät kysyminäsi vuosina kahdesti viikossa: keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Itä-Helsingin alueuutisia ilmestyi 1980 87 numeroa ja Itä-Helsingin uutisia vuonna 2000 103 numeroa. Kumpaakin lehteä säilytetään Helsingin kaupunginkirjaston pääkirjaston varastossa Itä-Pasilassa. Kaikki lehdet eivät kuitenkaan ole säilyneet.