Otsikko
Montako ja mitä kirjoja Philippa Carr (alias Victoria Holt) on kirjoittanut?

Kysytty

Montako ja mitä kirjoja Philippa Carr (alias Victoria Holt) on kirjoittanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Victoria Holtin Philippa Carr-nimellä kirjoittamia romaaneja on suomennettu toistaiseksi: Musta joutsen, Pyhän Brunon ihme, Petollinen rakastaja, Valloittajan paluu, Sydämen valinta, Kätketty salaisuus, Juhannustulien taika, Salaisuuksien lampi, Kohtalonyhteys sekä Kerran taas kohdataan.