Montako Hopeanuoli -mangaa on käännetty englanniksi ja onko niitä saatavilla suomessa?

Kysytty

Montako Hopeanuoli -mangaa on käännetty englanniksi ja onko niitä saatavilla suomessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa kääntyä jonkin alan erikoisliikkeen puoleen, kuten esim. sarjakuvaliike The good Fellows ky, jonka nettisivut löydät osoitteesta .
Good Fellowsista kerrottiin, että Hopeanuoli on englanninkielisenä Weed ja että tässä sarjassa on ilmestynyt kolme sarjakuvaa.

WWW-sivulla voi nähdä 39 Weed- sarjaan kuuluvan albumin kansikuvan.