Otsikko
Montako Antiikki-lehteä on ilmestynyt vuosilta 1993, 1994 sekä 1995 ja mikä on lehtien numerojärjestys? Numero 7 on jo Glorian Antiikki -nimellä.

Kysytty

Montako Antiikki-lehteä on ilmestynyt vuosilta 1993, 1994 sekä 1995 ja mikä on lehtien numerojärjestys? Numero 7 on jo Glorian Antiikki -nimellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan Antiikki-lehteä ilmestyi 1993 yksi numero ja vuonna 1994 neljä numeroa. Vuonna 1995 tosiaan ilmestyi kuusi numeroa Antiikki-nimellä, jonka jälkeen lehden nimeksi muuttui Glorian antiikki.

https://fennica.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?v1=1&ti=1,1&Search_A…