Monet firmat pyytävät asiakaspalautetta (kiitokset, moitteet, kehitysehdotukset yms). Löytyykö jostain tietoa mitä asioita on muutettu palautteen johdosta…

Kysytty

Monet firmat pyytävät asiakaspalautetta (kiitokset, moitteet, kehitysehdotukset yms). Löytyykö jostain tietoa mitä asioita on muutettu palautteen johdosta firmoissa? Onko Helmet tehnyt mitä?

Vastaus

Vastattu

Aiheesta kirjoitettuja kirjoja voi hakea seuraavilla hakusanoilla: asiakaslähtöisyys, asiakaskokemus, kehittäminen, vuorovaikutus.

Helmet-sivuilla nostettiin aivan äskettäin verkkomaksaminen näkyvämmälle paikalle, koska siitä tuli paljon kysymyksiä eikä sitä löydetty. Taskukirjastoon tuotiin noudettavien varausten hyllypaikat

Espoosta löysimme mm. seuraavia esimerkkejä:

  • Kalajärven ja Kauklahden nuortenosastot on äskettäin remontoitu ja kalustettu uudelleen
  • Entressen kirjastoon saatiin lukusali
  • Laaksolahden kirjastoon perustettiin lankojen vaihtokori
  • Hankimme jatkuvasti aineistoa hankintatoiveiden perusteella, kirjojen lisäksi mm. roskapihdit ja frisbee-kiekkosetit
  • Karaokelaitteisto hankittiin myös Espooseen (aluksi vain Vantaalla)
  • Otaniemen kirjasto perustettiin opiskelijoiden toiveesta
  • Uutta Lippulaivan kirjastoa on suunniteltu koko ajan yhdessä tulevien käyttäjien kanssa