Monesko Mauno Peltonen oli Zakopanen mm kisoissa 1960- luvulla?

Kysytty

Monesko Mauno Peltonen oli Zakopanen mm kisoissa 1960- luvulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ampumahiihdon maailmanmestaruuskisat pidettiin Puolan Zakopanessa 1969. Suomi oli näissä kisoissa ampumahiihtoviestissä kolmas. Tässä joukkueessa hiihtivät Vähäkylä, Marttinen, Mauno Peltonen ja Röppänen. (Urheilumme kasvot, osa 1. Talviurheilu. Otava 1972, s. 168).