Moikka vaan mistä ja millähän nimellä löytyy noita sisävesi cd karttoja ja mistähän kirjastoista noita vois löytyä\saada tilattua lainaan.

Kysytty

Moikka vaan mistä ja millähän nimellä löytyy noita sisävesi cd karttoja ja mistähän kirjastoista noita vois löytyä\saada tilattua lainaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kuopion kaupunginkirjastosta löytyy cd-rom-muodossa vain yksi lainattava järvikartta: Savonlinna-Kuopio, 2006.
Paperimuodossa löytyy sisävesikarttoja pääkirjaston lehtisalissa, mutta ne eivät ole lainattavissa. Löydät ne Verkkokirjasto Sallin kautta kun Tarkennettulla haulla valitset Aineistolaji-kenttään "kirjat ja kartat" ja Hakusanat-kenttään esim. merikartta.

Muiden suomalaisten maakuntakirjastojen cd-rom-muodossa olevia sisävesikarttoja voit selata Frank-monihaun kautta: http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py/index
Valitse Maakuntakirjastot, sieltä Kaikki (kirjastot), Materiaalityypiksi cd-rom ja Asiasanakenttään kirjoita vaikkapa veneily tai merikartta.

Kaukolainatilauksesi voit lähettää kirjastomme kotisivun kautta:
http://www.kuopio.fi/kirjasto/
kohdasta Lomakkeet klikkaa sanaa Kaukopalvelu.

Sieltä selviävät myös kirjastomme kaukolainaohjeet ja -maksut.